6 maj

Livet går upp och ner och nu mera ner än på länge .. jag har inte mått nå bra har varit förkylning och illamåeende här hemma.. henrik är med förkyld i omgånger hela tiden,,, ganska jobbigt.

men i helgen som varit har jag jobbat vilket alltid får mig att må bättre:) hade med mig en ny som var super duktig och som gjorde mitt jobb ännu roligare :)

Men ska bli skönt att va ledig två dagar nu i helgen :) men sen är det fullt ös igen alla andra helger :) jag gillar att jobba och känna att jag gör något vettigt , det är alltid trevligt:)

Funderar på om jag ska ta en lång promenad med den dumma lilla vovven eller om jag ska vänta tills senare i kväll med det , han ligger nu och sover och han brukar bli ganska tvär när man väcker honom :P så tror jag väntar och tar sista promenaden som lång promenad med honom det kommer han gilla :) plus att går jag ut sent så slipper jag att möta så många hundar.. så slipper jag höra pipandet som han gör när han vill fram till alla och hälsa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback