Torsdag

VI VAN!!! mer än så kan jag inte skriva :)

idag har humöret gått upp och ner vissa saker jätte bra andra så dåliga att jag inte vill vara vaken längre..

Men iaf vi fokuserar på det bra så blir nog det dåliga mindra dåligt, ja jätte lågiskt och bra:)

I morgon är det dags för jobb igen ska bli skönt jobbar hela helgen och jag tycker om det. det är jätte skönt att komma hemmifrån och att jag har mitt eget som jag själv har fixat det är väldigt skönt :) jobbar full helg nästa med :)

Jag har nog aldrig varit så glad som jag är när jag jobbar det är helt underbart att få hjälpa andra och träffa människor i alla åldrar det är verkligen skönt :) och sen är det inte fel med plus i kassan heller:)
Just nu sitter jag och väntar på att H ska komma hem så ska vi gå ner till ica och köpa lite saker:) sen blir det äntligen jätte sen kvällsmat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback