Onsdag

Snart en vecka sen jag sist skrev, har jobbat och mått otroligt dåligt senaste veckan så har inte haft så mycket ork eller tid att blogga, och jag tänker heller inte säga att det kommer att bli skillnad för det kommer det troligen inte..

Idag har jag städat tvättat och bara tagit det lungt, i morgon blir det att städa som en idiot så allt är klart tills på fredag för då kommer mamma och hennes sambo hit , det längtar jag efter:) saknar mamma som en idiot just nu... är det mesigt att sakna sin mamma när man är 21 år? jag tycker inte det iaf :)

Men ska bli kul att dom kommer då dom inte varit här sen augusti när jag fyllde :)

Lördag och söndag kommer gå till att jobba och sen kanske fira lite påsk på kvällen eller nått sånt vet inte riktigt än :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback