Människor

Det finns människor som verkligen kommer under mitt skinn vissa som jag bara avskyr och alla tror jag har någon sån människa!
 
Dom flästa man känner så för behöver man inte ha kontakt med alls men sen finns det vissa man måste ha i sitt liv vare sig man vill eller inte. jag är glad att den ända människan jag känner så för är någon jag inte behöver ha i mitt liv längre.
 
Den personen fick mig att säga/göra massa saker jag inte är stolt över men samtidigt så skulle jag aldrig be om ursäkt för det heller då den personen sa/gjorde mycket värre saker mot mig, så att ärligt be om ursäkt är inte ett alternativ!
 
Om jag skulle få välja skulle jag nog vilja slå den människan hårt men jag vet att det aldrig skulle få mig att må bättre och det skulle aldrig få mig att släppa min ilska emot den.
 
Är bara så tacksam att jag idag slipper ha den i mitt liv och att jag idag har ett helt underbart liv framför mig..
 
Jag har en familj som alltid finns där för mig och så har jag min nya familj som jag är så glad att jag har för alla har tagit emot mig med öppna armar sen har jag familjen som jag bygger upp med Henrik den ser jag fram emot mest av allt :) i morgon är det 8 månader sen vi gifte oss det känns som om det var förra månaden bara , det har gått väldigt fort men jag är lika lycklig och nykär nu som jag var i början av hans och mitt förhållande för snart 2 år sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback