Måndag/tisdag

Idag har varit en helt okej dag , har varit in till Örebro och stor handlat så jäkla skönt när alla skåp är fyllda och man har en massa mat hemma :)

I morgon blir det en tur till en annan stad i närheten , men som vanligt skriver jag inte ut namnet på den då jag inte vill öppet här avslöja vart jag bor!

I helgen har jag bara jobbat sen inte orkat gjort så mcyket annat ska jobba två fulla helger till sen får jag se hur det blir i nästa månad ska försöka jobba nästan varje helg då med och spara undan så mycket det bara går.. har tänkt slå på riktigt stort när jag och maken firar ett år som gifta och två år som ett par :D tänkte skriva mer om det en annan gång :D

Nu ska jag snart krypa ner i sängen och sova :D

Kram och god natt alla där ute :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback