Livet då och nu

Jag satt nyss och kollade igenom gamla mail både på facebook och min hotmail, ganska kul egentligen vad mycket jag har ändrat mig och va lugn jag är idag..

När jag var yngre så handlade allt om killar hela min värld kretsade kring det, men idag är det mera jobb utbildning min familj mina vänner och fram för allt det viktigaste min make och mig själv!

Den personen jag var för bara 2 ynka år sen var en helt annat mot vad som är idag... för två år sen bodde jag med mitt x som jag då typ lite ville bli tillsammans med men inte kunde pga hans vänner och lite min familj men idag är jag otroligt tacksam till hans vänner och min familj.. Framför allt min familj som fick mig att inse att jag och den killen inte var bra för varandra!

Han är en jätte bra kille så inge illa om honom, men tillsammans var vi varandras mardröm och jag vet inte varför än idag!

Jag hoppas att jag fortsätter att gå frammåt så som jag gjort senaste 1,5 året och att jag inte stannar eller går bakåt igen:)

Ha en trevlig helg alla det ska jag ha nu när jag är ledig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback