tjocka människor kan inte va lyckliga.

Den meningen är något en väldigt dum människa skrev till mig en människa som inte känner mig eller ens vet vem jag är. Men när jag läste det så skrattade jag högt för mig själv , det om nått gjorde mig lycklig att en människa vem som egentligen tror att lycka ligger i om man är tjock smal är vit eller gul röd svart eller vilken färg man än är..

Lycka är något som är induviduellt , h*n som sa det till mig kanske inte skulle va lyckig som tjock , men frågan är om man nu måste klanka ner på alla andra är man då lycklig själv?

Lycka för mig är att ha Henrik att ha jaska att veta att min familj och mina vänner mår bra. lycka är när livet flyter på och inte känns så jobbigt..

Fundera själv, vad är lycka för dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback