skit saker om mig :)

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat två personer åt gången: Det har hänt

Varit kär: Självklart:)

Förlorat någon speciell person: ja tyvärr :/

Varit deprimerad: Till och från mest från :)

Varit så trött att du somnat sittandes: Många gånger :)

Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Aldrig varit så  dum :)

Brutit ett ben? Japp handleden och två fingrar..

Gjort nåt du ångrar? En hel del :/

Hoppat Bungee Jump? Nej och skulle aldrig göra heller

Ljugit för någon du tycker om? Tyvärr har jag det..

Ätit en hel tårta? Inte vad jag minns :)

Gjort bort dig offentligt? Några gånger för mycket :)

 

 

 

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Nej de har jag inte

Fått ditt hjärta krossat: Nej tack å lov :)

Hur många barn vill du ha i framtiden: ett bara

Har du några husdjur?: Jaska

Vill du ändra ditt namn: Väldigt nöjd med mitt

Vad gjorde du under din förra födelsedag: var med min makes familj och min egna dagen innan :D

Vilken tid vaknade du idag: vid ett halv två tror jag :)

Vad gjorde du igår runt midnatt: kolla på tv :)

Någonting som du längtar till:  Tills vi får barn.

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: inget alls:)

Vad lyssnar du på just nu: tv som henrik kollar på :)

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: har bråkat med en riktigt idiot vid det namnet :)

 

OM DIG:

Vad är ditt fullständiga namn: Fanny Mathilda Forsberg

Stjärntecken: Junfru

Kille eller tjej: Tjej

Grundskola: kilaskola och Ekebyskolan

Gymnasie: KSK och Carlforsska

Högskola: Inte börjat än.

Hårfärg: naturligt röd men nu brunt :)

Långt eller kort hår: axenlångt

Längd: 177 cm

Piercings: nada:)

Tattoos: nacken "jaska" höger handled "Henrik"

Höger eller vänster: högerhänt.

Operation: inge

Bästa vän:Hemligt

Sporten du spelar:

 

JUST NU:

Äter du: Ingenting.

Dricker du: inge

Är du på väg att: gå ut å röka :)

 

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: ja

Vill du gifta dig: är redan de

Karriär i åtanke: barn psykolog med inriktning på våld i hemmet

 

TROR DU PÅ:

Dig själv: oftast ja :)

Mirakel: ja:)

Kärlek vid första ögonkastet: Ja för det var det med Henrik :)

Himlen: nej verkligen inte

Änglar: Noppe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback