Mitt 2012!!

Vad har egentligen hänt under 2012 för min del , I början på året hände det inte så jätte mycket

Februari så förlovade vi oss mest bara för att vi skulle gifta oss..

Juli gifte vi oss jag blev en forsberg i stället för Söderberg , helt underbart så den 20/1 är det 6 månader sen känns fortfarande overkligt..

Augusti blev jag 21 år och hela min familj nästan kom hit trots att dom bara lite drygt en månad tidigare var hemma hos mig på Bröllopet :)

Oktober jag fick äntligen börja i psykoterapi - vilket är helt otroligt bra för mig .

November åkte vi till Göteborg över en helg och sov på hotell och var ner till Ullared och shoppade en massa med :)

December så var det bara en massa tråkiga och jobbiga saker som hände..

Så 2012 är ett år jag aldrig kommer glömma men nu ser jag fram emot 2013 och vad det har att erbjuda :) jag och min man önskar er alla GOTT NYTT ÅR där ute :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback