våga vara sig själv

Ibland är det jobbigt att visa vem men verkligen är och vad man verkligen vill med sitt liv.. man är rädd för att såra människor och för att dom inte ska förstå vad det är man vill..

Jag tror alla människor någon gång känner så i sitt liv jag vet inte varför man gör det eller varför man ändrar sig om dom valen man gjort i sitt liv. jag ångrar inge val som jag gjort i mitt liv, visst skulle jag ändra på ett eller två om det var möjligt , men trots att jag vill ändra så ångrar jag det inte för det har lärt mig något jag är den människan jag är idag tack vare dom valen jag gjort i mitt liv:)

Ibland måste man våga hoppa och bara ta språnget och ändra allt som inte känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback