Lördag

Är själv hemma för tredje gången den här veckan vilket är ganska skönt , händer inte så ofta att jag är själv hemma så det är ganska härligt när det är helt tyst runt mig:)
 
Men snart är friden slut och Henrik är hemma.. så ska vi i väg och handla och sen göra mat tror jag hoppas jag :)
ikväll blir det en riktigt slapp/mys kväll med god mat och någon bra film skulle jag tro :) eller som vanligt på kvällarna jag vid datan och han vid tvn :) 
 
Blev avbryten mitt i inlägget för henrik kom hem och vi åkte och handlade sen var det dags att äta sen somnade vi båda :P men nu är jag i vaket tillstånd igen:)
 
Ska gå och sätta mig vid tvn nu och bara ta det lungt :) Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback