Tisdag 30 oktober

idag så har det inte hänt nått spännande och kommer troligen inte göra det heller... ska rensa lite kläder och göra i ordning inför att tvätta .. på torsdag bär det av emot sala och till farmor och farfar, ska sova där en natt och på fredag åker vi mot Göteborg ska bli så skönt att komma i väg över en helg och bara få vara ensamma.

Jag saknar min gubbe just nu vill att han ska komma hem nu :/ men men bara några timmar till sen är han hemma :D

Jag vet inte riktigt om jag ska ta och diska i dag eller i morgon gör jag det i morgon då slipper jag det idag och det är inte lika mycket att diska tills på torsdag då... måste damsuga och torka alla golv med så tror jag gör det idag och diskar i morgon så får det bli :)
Jag är lat och hatar att städa då är det lättare att dela upp skiten .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback