Tillbka i livet

Jag har varit lite avstängd ett tag först var det mycket i skolan och med min familj. och nu är det mycket här hemma tänker inte gå in på nått av det då det är mitt privata liv det gäller till större delen.

Men iaf sen jag skrev sist så har jag och henrik varit till sala en sväng och träffat min familj det var massa mys till större delen fredag kväll och lördag morgon hade jag kunnat klarat mig utan men annars var det en toppen helg :)

Jag och Henrik har även bestämt att vi ska åka till ullared 2 November vi behöver komma bort och få vara lite själva. speciellt efter den här veckan. så ska bli skönt vi kommer inte ens ha jaksa med oss utan vi ska fixa hundvakt åt honom:)

Jag ska göra mitt bästa för att uppdatera mera men har inte riktigt haft energin för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback