lite arg

Jag förstår inte varför vissa människor har så jävla svårt för att jag är 21 år och gift, det är mitt val att jag är så "ung" och gift jag älskar min man och skulle aldrig ändra på hur mitt liv ser ut idag.

Men det värsta egentligen är dom som inte känner mig som tycker jag missar en massa i livet för att jag är gift! vad är det jag missar? att knulla runt? ja för det vill man ju göra hela livet ... resa och upptäcka världen kan jag göra med H att göra en massa saker är väl ändå roligare om man är två som delar det? eller har jag fel?

Blir så trött på när vissa tycker att så som dom lever ska alla leva.
Tack och lov har vi inte någon i våra familjer som blitt annat än glada när vi talade om att vi skulle gifte oss.

Och dom idioterna som tror att jag tänker "vi har varit tillsammans ett år det är jätte länge" FEL ett år är mindre än en piss i havet det är jätte kort tid det vet både jag och H om MEN för oss så var det rätt val. Jag känner inte att jag missar något heller inte H han är visserligen 28 år så han är lite äldre. men ändå.. varför är det så fel?

Och jag vet att jag inte borde ta åt mig eller bry mig i vad främmande människor säger men det gör mig arg hur kan dom tro sig veta vad som är bäst för mig ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback