6 dagar sedan

har varit borta torsdag till söndag där av dålig uppdatering..

I torsdags åkte jag och henrik till sala för att sova där en natt och lämna av min hund hos min farmor och farfar.. sen på fredag morgon åkte vi mot Göteborg en lång och jobbig resa blev det men ändå många skratt och mycket roligt. Vi kom fram till hotellet vid sex eller sju tiden har jag för mig.. Det var otroligt vackert och bra hotell vi bodde på. på fredag kvällen tog vi det mest bara lugnt vi gick ner till baren och åt god mat och drack drinkar , bara hade det mysigt.

På lördagen sen så åkte vi som planerat till Ullared där det var en massa folk och väldigt trångt trots att det är så stort. men vi hade kul där inne vi kommenterade hur andra människor körde sina kundvagnar och när andra par bråkade.. helt otroligt men jag och henrik höll sams där inne hela tiden .. lördag kväll tillbringades först i rummet sen i baren och drack lite mera drinkar / öl..

Söndagen åkte vi hem det var otroligt skönt att komma hem igen efter så många nätter borta men nu har vardagen kommit igång igen och jag är arg och sur hela tiden saknar min hund fruktansvärt mycket. jag vill bara åka och hämta hem honom... men men på lördag får jag se honom igen. och aldrig mera att jag ska va utan honom så här länge aldrig någonsin. urs jag har glömt hur det är att inte ha hund , det är ju skit tråkigt . vad gör folk om dagarna utan en hund?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback