vad är lycka?

Det är olika för alla , för endel är lycka när dom tar sig upp med bilen för en brant hal backe som för min mamma idag, lycka kan vara när man går i en affär och hittar något som man verkligen vill ha.

Men vad är riktig lycka är det att ha någon vid sin sida, eller att vara stark i sig själv?

För min del så tror jag att man måste älska sig själv innan man kan älska någon annan, och med att älska någon så tror jag i många fall att lycka kommer in där med.

Det finns så mycket i mitt liv som gör mig lycklig små som stora saker. jag blir lycklig när jag får ett sms från min man där det står att han älskar mig, eller när han väcker mig på morgonen innan han går till jobbet för att ge mig en puss.

Men lycka för mig är också när jag mår bra i mig själv när min dag har gått bra. när jag får komplimanger av människor runt mig.

Vad är lycka för dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback