Respekt?

Tror jag skrivit om detta förut men känner att det är dags igen..

Vart har respekten för andra människor tagit vägen egentligen ? är det okej att säga exakt vad man tycker och tänker utan att tänka sig för alls?

Jag tycker inte det självklart ska man va ärlig..

Men att sitta och skriva till mig att mina livsval är helt fel och att jag ska va ute och festa och knulla med alla killar som finns känns bara fel! jag har aldrig varit någon fest tjej och sex har jag med min man. varför skulle jag vilja ha det med en massa andra när jag kan få det av en och samma och veta att jag inte åker på någon sjukdom eller liknande veta vad jag får veta att det är bra. veta att han inte har sex med mig för att bara få tömma och sen sitta och bli ledsen när han inte ringer tillbaka..

Jag förstår inte hur människor tror att dom har rätt att dömma mitt liv för dom valen jag gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback