Sorry

Har inte skrivit på nån dag nu men det har varit mycket och i kväll så var min mans syster hit och då vill jag inte sitta vid datorn..

Måste bara säga eller nej skriva en sak om henne , jag är otroligt tacksam att hon och jag har kommit varandra så nära hon är verkligen toppen. kan prata med henne om allt det är så skönt :)

Men iaf... ska bli bättre nu. ska börja skolan på onsdag så då kommer det bli mycket uppdateringar om hur det går sen kommer jag även skriva om mitt liv som ung och gift och mina tankar och känslor kring det. Fast än så länge har jag inte riktigt förstått att jag är hans fru! :) Tänkte skriva ett inlägg om min och Henriks historia hur vi träffades och allt sånt kul och så klart vara helt ärlig och inte förfina det hela :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback