Mitt i natten...

Kan inte sova så tänkte skriva lite i stället :)
 
men vet bara inte om vad men det kommer väl... kan skriva lite om vem jag är..
 
Jag föddes i en liten stad som heter Sala där jag växte upp och bodde tills jag var 20 år efter det så flyttade jag hit där jag bor nu för kärlekens skull blev tillsammans med min man den 20/7-2011. jag hade en väldigt bra uppväxt med mamma pappa och storebror mina föräldrar skildes tidigt, men finns det så mycket negg med det? dubbelt upp av presenter på födelsedagar och jul :) sen jag flyttade hit så har jag blivigt mycket lugnare och tryggare i mig själv, och när jag och min man hade varit tillsammans i ett år stod vi i kyrkan inför våra familjer och lovade varande evig kärlek och en massa annat härligt, så var vi gifta. En ganska häftig känsla att varar gift när man bara är 20 snart 21 år. Där är en bil och om jag inte ser helt fel så är det när vi ska till och byta ringar:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback