Jaa:)

Så jag minns inte ens när jag skrev sist (bra jobbat Fanny) men iaf skolan är igång nu det är så jäkla skönt att ha nått att göra igen och få träffa människor men framför allt komma hemmifrån inte för att jag inte vill va med min man och hund men är skönt att sakna dom lite med:)

I morgon blir det in till storstaden och handla massa mat och nödvändigheter:)

Och lördag ska vi iväg till en liten byhåla nära oss och tälta i ett vindskydd och grilla korv det är skit mysigt och jaska älskar det för att han får springa lös hela tiden som vi är där :) ska se till att få med mig kameran så jag kan ta massa bilder om jag kommer ihåg :) mitt minne är inte det bästa nu för tiden :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback