inte så bra

Vi båda här hemma har blitt sjuka, Henrik är mest sjuk av oss:/ lite små trist men jag hoppas vi båda piggar på oss till helgen så vi kan åka i väg på rally :)

I morgon är det utflykt i skolan känns bara mer och mer som dagis och inte skola! är ganska trött på det. jag är den här hemliga tjejen sim är tyst och inte säger nått men va i hela helvete man går väl i skolan för att lära sig nått eller har jag missat något där ?

Men det är tur att jag har en underbar man och en vän som smsar med mig när jag har tråkigt på dagis eller nej skolan menar jag,,

Vet inte om jag skrev det igår men jag var iväg igår och tatuerade mig igår igen min andra nu :) ska ta blid på båda och lägga upp har bild på nya i mobilen men är så drygt att lägga över det på datan så ska ta med min kamera i stället :)

Nej nu ska jag pissa och sen äta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback