Ibland...

Slår det mig verkligen... Shit jag är gift!!
 
Men iaf på fredag åker vi dom jobbiga 20 milen till sala , men det är alltid lika kul att komma dit och att komma hem så skönt att få träffa familj och vänner. ska nog hem till en av mina vänner på fredagen.. hummm kanske sova kvar där ?? skulle va enklast så iaf men vi får se ska prata med Henrik om det med :) inte bara jag som styr och ställer här hemma:)
 
Ska bli så kul att få se våran bröllopsvideo när vi kommer till sala jag kommer ju vilja se den direkt, och fy vad jag kommer att gråta till den, tror Henrik med kommer att göra det. jag kommer speciellt att gråta i början när pappa överlämnar mig och sen när vi kysser varandra för första gången som gifta.
 
Nu tror jag det blir sängen för min del känner mig ganska trött nu min vackraste ligger redan och sover men han ska ju upp och jobba i morgon. medans jag får va hemma gött med sommarlov :) men inte får jag ligga och sova eller slappa nej jag ska städa hela lägenheten så vi slipper göra det på torsdag eller fredag innan vi åker till Sala. vill ju komma hem till ett rent och fint hem :)
 
Slänger in en bild på våran hund med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback