Arg!!!

Jag och min man bor i en lägenhet som är otroligt fin och vi trivs hyfsat bra. MEN vi hade en idiot ovanför oss som flyttade in en månad efter oss och flyttade ut för två veckor sen och vi vart överlyckliga när han flytta! MEN dom vi fått över oss nu är fan värre! dom rullar något tungt över golvet så det låter som om att det åskar så våran hund sitter breve oss och skakar då... och dom verkar inte kunna bestämma sig för hur dom ska ha möblerna heller, dom flyttar dom hela tiden och framför allt på natten eller tidigt på morgonen. ! både jag och Henrik har vaknat av det och han går upp 4 på morgonen undra om någon av dom gör det! och jag går upp 7 på morgonen tvivlar på att någon av dom gör det heller! plus att är man två så kan man väl för fan lyfta på möblerna!!! Så jävla tunga kan dom inte vara och om dom nu är det sätt tassar under dom för i hela helvete!! en gång till jag hör det där åsk aktiga ljudet och jag går upp och gör rent hus där!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback