21 och 48

I måndags fyllde jag 21 år så tatueringen var en födelsedagspresent till mig själv! Och i morgon så fyller min pappa år men han fick sitt paket av mig redan i söndags när han var här och firade mig! men han lovade att inte öppna det förens i morgon :)

Idag försov jag mig men skulle bara på utflykt så jag ska göra annat skolarbete hemma i stället :)

Och Senare idag så ska vi bara ta det lungt och mysa , inte göra nått som kräver mycket energi då ingen av oss har det jag skulle kunna gå och sova nu och sova tills i morgon utan några större problem tror nog att min kära man med skulle klara av det :) han ser ganska sleten ut :P han är sjuk tycker så synd om honom :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback